Frisko-is til facebook-fans
Frisko fik over 70.000 likes på facebook, da de i anledning af overgangen til sommertid annoncerede, at hver "like" udløste en gratis is.
Via likes på Facebook havde danskerne bestemt antallet af is, der skulle uddeles på dagen, hvor vinter blev til sommer.
- Det er en fornøjelse at se hvordan Frisko Sommertid-eventen spreder glæde blandt danskerne, når sammen starter den officielle sommertid med en is i solen, siger Ditte Nielsen, der er Brand Manager i Frisko
Ny Frisko App giver flere gratis is-oplevelser
I forlængelse af eventen lancerer Frisko nu en helt ny app til danske is-entusiaster, der udover underholdning, iskolde nyheder og sjove konkurrencer, giver en gratis Filur ved download. Filuren kan fås hos alle landets Schell-tankstationer hele uge 14.
Om Frisko
Navnet Frisko går tilbage til 1930'erne, hvor virksomheden var en blandt flere end 150 is- producenter rundt om i Danmark. Opkøb, fusioner og konsekvent fokus på kvalitet og det rigtige sortiment har gjort Frisko til Danmarks største og mest populære is-producent. Frisko er i dag en del af Unilever- koncernen.