23948sdkhjf

Frisko-is til facebook-fans

Frisko fik over 70.000 likes på facebook, da de i anledning af overgangen til sommertid annoncerede, at hver "like" udløste en gratis is.
Forårshungrende danskere stod i kø i samtlige 7-Eleven-butikker landet over i søndags. For isproducenten Frisko havde sat sig for at markere overgangen til sommertid med en event, der skulle sparke gang i årets issæson.

Via likes på Facebook havde danskerne bestemt antallet af is, der skulle uddeles på dagen, hvor vinter blev til sommer.

- Det er en fornøjelse at se hvordan Frisko Sommertid-eventen spreder glæde blandt danskerne, når sammen starter den officielle sommertid med en is i solen, siger Ditte Nielsen, der er Brand Manager i Frisko

Ny Frisko App giver flere gratis is-oplevelser
I forlængelse af eventen lancerer Frisko nu en helt ny app til danske is-entusiaster, der udover underholdning, iskolde nyheder og sjove konkurrencer, giver en gratis Filur ved download. Filuren kan fås hos alle landets Schell-tankstationer hele uge 14.

Om Frisko
Navnet Frisko går tilbage til 1930'erne, hvor virksomheden var en blandt flere end 150 is- producenter rundt om i Danmark. Opkøb, fusioner og konsekvent fokus på kvalitet og det rigtige sortiment har gjort Frisko til Danmarks største og mest populære is-producent. Frisko er i dag en del af Unilever- koncernen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063