Royal Unibrew forlænger sponsoraftale med Tivoli
Royal Unibrew har netop forlænget sin sponsoraftale med Tivoli og fortsætter med at være eksklusiv leverandør af øl og sodavand til parkens gæster frem til 2018.
I 2009 skiftede Tivoli øl-leverandør fra Carlsberg til Royal Unibrew, og det samarbejde har været så stor en succes, at aftalen nu forlænges til 2018. Royal Beer fortsætter dermed som sponsor for Fredagsrock, der er blandt Havens mest populære begivenheder med næsten ½ mio. gæster fordelt på sommersæsonen. Derudover har visningen af Champions League finalerne på storskærme på Plænen været en stor publikumssucces, som parterne vil fortsætte med.
- Vi er stolte over, at det er vores produkter, som sælges til Tivolis millioner af gæster hvert år. Tivoli er en innovativ og modig partner, der matcher vores ambitioner om at skabe dynamik og fornyelse omkring vores events og brand. Hidtil har Fredagsrocken med Royal Beer været flagskibet i samarbejdet, men nu forventer vi, at Pepsi Pop-Up torsdagene udvikler sig til en ny platform, hvor vi møder et yngre publikum med hang til popmusik. Pepsi Max har i generationer arbejdet med nogle af verdens største popidoler, men vi kommer med dette initiativ også til at hjælpe morgendagens popstjerner på vej frem, udtaler Hans Savonije, Executive Director i Royal Unibrew.
Royal Unibrew deltager desuden i udviklingsarbejdet med musikken i Tivoli og har senest støttet udviklingen af det nye teenagerkoncept Pop-UpTorsdag. Her præsenterer Pepsi Max og Tivoli sammen unge popnavne på en nydesignet flydende pop-up scene i Springvandet ud for Tivolis Koncertsal.