23948sdkhjf

Nyt om navne: Arla henter ny online-profil

Arla har ansat Thomas Heilskov som ny Digital Director og en af hans første opgaver bliver at lede implementeringen af Arlas nye globale digitale strategi.
Arla har ansat Thomas Heilskov som ny Digital Director. Thomas skifter dermed fra sin nuværende stilling i Danske Bank og starter i Arla den 1. september 2013.

- Vi ser frem til at få Thomas ombord hos Arla på et tidspunkt, hvor vi er klar til at rulle koncernens første globale digitale strategi ud nogensinde. Thomas bringer med sig en fornem track record hos bl.a. Danske Bank og har præcis de erfaringer inden for online kommunikation og formidling, som vi har ledt efter til opgaven som vores nye Digital Director, siger Senior Vice President Hanne Søndergaard, der har ansvaret for Arlas tre globale brands; Arla, Castello og Lurpak.

- I Arla har vi behov for at bygge videre på den digitale indsats, som Arla gør overfor forbrugere, andelshavere og medarbejdere, så vi får en mere samlet og koordineret indsats. Arla har nogle produkter, som forbrugerne gerne vil tale om og arbejde med i diverse digitale sammenhænge, så Thomas' opgave bliver at gøre Arla til en frontrunner på digital kommunikation, siger Hanne Søndergaard.

Thomas Heilskov peger på muligheden for at forme og lede den første globale digitale strategi i en global og dynamisk koncern som Arla som den primære motivation for at takke ja til jobbet.

- Jeg glæder mig meget til at arbejde med digital udvikling i en global organisation som Arla med så store muligheder. Arla har store ambitioner for at engagere forbrugerne digitalt, og det er en drømmeopgave at være med fra start til at udvikle en ny global strategi, der kan skabe en fælles digital tilgang på tværs af markeder, siger Thomas Heilskov.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063