23948sdkhjf

Tulips pulled pork er populær

Salget af Tulips pulled pork har overgået alle forventninger herhjemme og også på verdens største fødevaremesse var interessen overvældende for netop dette slow cooked produkt.
Især ét produkt skabte i år ekstra travlhed for Tulips udsendte medarbejdere på fødevaremessen Anuga i Köln.

- Siden vi lancerede Tulip pulled pork i Danmark i februar har salget oversteget alle forventninger. Ikke kun i Danmark, men også i Sverige og Finland, og på Anuga fik vi så endnu engang bekræftet, at vi har udviklet et unikt produkt, som overbeviser dem, som smager det, siger innovations & marketingdirektør i Tulip, Karen Østergaard.

Kunder fra hele Europa brugte således messen til at få en dialog med Tulip om emnet pulled pork, og Karen Østergaard glæder sig over, at det ikke kun er produktet men hele konceptet, der vandt kundernes hjerter.

- Vi bruger en produktionsmetode, hvor vi sous-vide koger for at udnytte al kraften i kødet. Det giver både et meget velsmagende produkt og en lang holdbarhed, uden at vi skal bruge en masse tilsætningsstoffer som konservering. Dermed får forbrugerne det bedste af alle verdener i form af et naturligt produkt, kort tilberedningstid hjemme i køkkenet og fantastisk smag, siger Karen Østergaard.

Hun slår samtidig fast, at pulled pork kun er et produkt i rækken af slow cooked produkter fra Tulip.

- Slow cooked serien fra Tulip tager 100 procent afsæt i forbrugernes behov og ønske om naturlige fødevarer, som kan tilberedes på kort tid. Det gjorde indtryk på kunder fra hele verden i forbindelse med Anuga, slutter Karen Østergaard.

Ud over pulled pork havde Tulip også fokus på bacon og konserves på dette års Anuga.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078