Fredag lancerede Aarstiderne en ny strategi med et særligt blik for de travle børnefamilier. Firmaet har flere nye produkter på vej og arbejder samtidig med nye løsninger i sine populære måltidskasser.
-Vi ser et stigende behov for hurtige og nemme løsninger, men samtidig oplever vi også en efterspørgsel på lækre madvarer og måltider, hvor der er ...
Madkassepioner satser på to spor: Hurtig hverdagsmad og weekendhygge
250.000 måltider om ugen skal vokse til endnu mere i de kommende år
Måltidskasserne er uændret Aarstidernes hovedforretning, men der bliver et øget fokus på børnefamilierne. Foto: Rishi@happyliving.dk
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement