23948sdkhjf

Storcentre løfter deres image med mad

Mad på farten fylder stadig mere i butikslivet. Ikke mindst i butikscentrene, som i disse år bruger maden til at løfte centrenes image.

Det skriver Fødevarewatch i en artikel.

Siden Fisketorvet i København blev totaltrenoveret i 2012 har centret satset ekstra på mad- og drikketilbuddene.

- Vi har haft et større fokus på at gøre op med det centermad-image, der i manges øjne er billig fastfood og buffet. Det synes vi ikke, at det er. Det har nok været tendensen tidligere, men det er det ikke længere. Det er vi et udmærket eksempel på med bl.a. LêLê, Gorms Pizza og Letz Sushi, siger Helle García Korndal, centerchef i Fisketorvet, til Fødevarewatch.

Centret oplever, at kunderne stiller langt større krav til maden end tidligere.

Flere andre storcentre i Danmark er inde på samme spor, skriver Fødevarewatch.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063