23948sdkhjf

SAS åbner for nyt madkoncept

Flyselskabet klar med nye snack- og drikkeprodukter

Med et nyt café-sortiment opdaterer flyselskabet SAS sit mad- og drikkekoncept og sætter dermed ifølge SAS fokus på "funktionalitet, naturlige ingredienser og høj kvalitet fra lokale producenter samt flere og bedre valgmuligheder".

- Vi ved, at mad og drikke er en vigtig del af rejseoplevelsen. Derfor er vi glade for at lancere et nyt mad- og drikkekoncept af høj kvalitet, hvor der også gennem serveringen og indpakning sættes fokus på at give vores rejsende en endnu bedre totaloplevelse.

- Vi begynder med cafévognstilbuddet, hvor vi nu hovedsageligt kommer til at tilbyde produkter fra skandinaviske brands, siger Gustaf Öholm, Head of onboard product and services, i en pressemeddelelse.

Dansk vodka og chokolade
Det nye snacks og drikke-tilbud består af premiumprodukter fra lokale leverandører. Mens favoritter fra store, internationale brands fortsætter med at være en del af udvalget, vil størstedelen være fra "nogle af de bedste skandinaviske brands".

Blandt nyhederne fra Danmark er Mikkeller Vodka og Speedy Tom Chocolate.

De nye snacks og drikke tilbydes på skandinaviske og europæiske flyvninger.

I slutningen af maj introduceres anden del af servicekonceptet, hvor friske råvarer, naturlige ingredienser, indpakning og serveringen er i fokus.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078