23948sdkhjf

Ingen sponsorat på chokolade

Udenrigsministeriet har søgt chokoladesponsorer til klimatopmødet, men bliver mødt med tavshed fra branchen.
Udenrigsministeriet har søgt efter sponsorvirksomheder, som lever op til en række krav om klimavenlighed og socialt ansvar. Til gengæld for de gratis ydelser får virksomhederne lov til at brande sig selv på klimatopmødet med synligt logo over for ca. 15.000 deltagere.

Men det er endnu ikke lykkedes at få en aftale i hus med én eller flere chokoladeproducenter, skriver EPN. Bl.a. Toms har sagt nej:

- Det er klart, at vi kæmper med at have en bare rimelig bundlinje i år, så derfor sidder ressourcerne ikke så løst. Desuden har vi måttet skære ned på vores funktionærstab, så vi har haft for travlt til at gøre noget ved det, udtaler adm. direktør Jesper Møller.

Kilde: EPN

Læs mere om: Toms
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093