23948sdkhjf

Coop har fordoblet salget af dagligvarer leveret til døren

Det skal gerne fordobles igen i år, fastslår koncernen

Et år efter at Coop havde premiere på sit onlinesupermarked med navnet Coop.dk Mad, kan koncernen konstatere, at salget af dagligvarer leveret til døren udvikler sig med rivende hast:

Salget er fordoblet i forhold i til den omsætning, der havde været i forløberen, Irma.dk. Og målet er, at salget igen skal fordobles i løbet af de kommende 12 måneder, fortæller Coop i en pressemeddelelse.

- Forklaringen på, at det går så godt, er først og fremmest, at kvaliteten er blevet markant forbedret. Vores målinger viser, at kundetilfredsheden er steget eksplosivt det seneste år, siger kommerciel direktør Morten Viktor fra Coop.dk Mad.

Han fremhæver især tre områder, der har udviklet sig markant: Salget til Region Nordjylland er mere end seksdoblet, salget af vegetarprodukter er mere end fordoblet, og kunderne køber næsten tre gange mere pålæg.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078