34.844 lagde vejen forbi TEMA 2011
Nyheder fra fødevarernes verden trak små 35.000 til fødevaremesse i Bella Center. Udstillere melder om masser af interesse og gode kontakter.
Masser af nyheder fra alle verdens hjørner, ekstra fokus på nordiske råvarer og en god håndfuld mesterskaber var nogle af ingredienserne på årets fødevaremesse TEMA 2011, som udfordrede smagsløg og vendte op og ned på vores madopfattelse.
Udstillerne melder om kvalitetsbesøg
En af de udstillere, som har repræsenteret den nordiske madkultur på TEMA 2011, er virksomheden 360° Nord. Det er første gang, de udstiller på messen:
- Vi har haft en stor åben stand med forskellige aktiviteter hver dag, som har trukket mange til. Interessen har været meget stor, og vi har fået masser af gode relationer, fortæller Joachim Hjerl, direktør for 360° Nord, en sammenslutning af lokale fødevareproducenter, specialbutikker og restauranter, der arbejder for at øge udbuddet af lokalt producerede og bæredygtige fødevarer.
En anden udstiller, som også har haft en god messe, er Catering Engros:
- Der har været kvalitet i vore besøg med mange beslutningstagere. Samtidig har de besøgende været godt fordelt over alle fire dage - også om onsdagen, som normalt er en stille dag, fortæller markedsdirektør Henrik Clausen.