23948sdkhjf

Stort forarbejde bag gourmet-embalage

Der er gået et stort udviklingsarbejde med blandt andet forbrugerundersøgelse samt dialog med trendforsker og sociolog forud for lanceringen af en ny indpakning til BornPoultry’s gourmet-falgskibe.
Når Bornpoultry i løbet af marts sender gourmet-produkterne Bornholmerhanen og Bornholmerkyllingen på gaden er det i en ny emballage, der har været særlige overvejelser omkring:

- Processen har været længe undervejs, og vi har haft rigtig god sparring med Væksthus Hovedstadsregionen – hvor vi har haft mulighed for at trække på ekspertviden, fra bla. Eva Steensig som er sociolog & trendforsker samt andre stærke marketing ressourcer i forbindelse med layout og fremtoning af vores produkter. Vi har med dette tiltag investeret i fremtiden og tager udviklingen som et skridt imod et endnu bedre produkt til fordel for vores kvalitetsbevidste forbrugere, siger adm. dir. Jess H. Nielsen.


I udviklingen af den nye emballage er der anvendt forbrugerundersøgelser. Et af hovedbudskaberne var, at man gerne vil kunne se produktet og at det skulle være nemt af håndtere – både i forretningen og ved tilberedelsen hjemme på køkkenbordet. Dette førte bl.a. til, at emballagen fik større ruder. Derudover ligger produktet nu i en stærkere pose med håndtag, så den er nemmere at håndtere og transportere, uden risiko for at en brudt folie sender væske ud på de andre varer.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063