Royal Unibrew præsenterer ny marketingdirektør
Faxe-bryggeriet havde inden fyringen af Michael Schiedel indgået aftale med en ny marketingdirektør for det danske marked.
Læs også: Royal Unibrew opsiger marketingdirektør
Bryggeriet forklarer, at den nye marketingdirektør skal skærpe bryggerigruppens brand og commercial excellence, og at hun i øvrigt bliver en del af Royal Unibrews ledelse.
- I takt med, at Royal Unibrew styrker evnerne i forlængelse af øget forbrugerindsigt og -forståelse, er vi nødt til at tilpasse vores kommercielle tiltag efter de stadig hastigere forandringer i de markeder, vi er på, siger Executive Director, Hans Savonije.
Stephanie Illgner har over 16 års erfaring med unge brands, innovation, kommunikation og værdiskabelse fra virksomheder som Ferrero og Coca-Cola - både i udlandet og i Danmark. Hun kommer til Royal Unibrew fra en stilling som skandinavisk marketingdirektør for Ferrero-koncernen.