I en lille baggård i Aarhus begyndte i september 1993 et dansk forretningseventyr.
Dengang fandtes der ingen is uden tilsat sukker, men på grund af stor efterspørgsel udviklede isproducenten Easis sådan et produkt.
Tre årtier senere har den danske fødeleverandør forvandlet sig fra lokal isproducent til selverklæret europæisk markedsleder fo...
Easis-direktør vil være tilfreds, hvis hans virksomhed forsvinder
Markedet for sukkerfri fødevarer er i eksplosiv vækst, og det kan få konsekvenser for Easis' position som europæisk markedsleder, vurderer direktør i Easis, Thomas Møberg. PR-foto: Anita Graversen/Easis GRAVERSEN ANITA
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement