23948sdkhjf

Danpos topchef: Vi blev tvunget til at bremse op på velfærds-satsning

Efterspørgslen matchede slet ikke Danpos satsning på velfærds-kyllinger, siger Kasper Lenbroch, der snart har styret virksomheden i et år
Inflationsbølgen og Ruslands invasion af Ukraine i februar sidste år kom til at markere en omvæltning af forbrugernes indkøbsmønstre og præferencer i hidtil uset grad.

Det kom landets førende producent af kyllingekød, Danpo, i den grad til at mærke. En stor satsning på at løfte velfærden for de kyllinger, der leverer råvaren til produktionen, blev...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.084