23948sdkhjf

Jensens Bøfhus har nyt på menuen

Et mere varieret menukort og et samarbejde med Matas skal hive flere gæster ind på på kædens 49 restauranter.
Et loyalitetssamarbejde med Matas og fisk på menuen skal udvide målgruppen for Jensens Bøfhus. Det skriver Fyens Stiftstidende.

En undersøgelse foretaget af bøfkæden selv har nemlig påpeget, at især kvinderne ønsker sig alternativer til bøfferne. Derfor har kæden fundet frem til en række nye retter, der bevæger sig ud over den kendte Whiskybøf, men som samtidig er muligt for personalet at producere under de eksisterende forhold.

- Vi lader den del af menukortet skifte efter sæsonen for at opfylde kundernes ønsker om mere variation, siger Jan Kruse Hansen, der har været direktør for Jensens Bøfhus i nu et år.

I øjeblikket er det eksempelvis muligt at få laks, artiskok-kylling eller bøf-kornotto. Whisky-bøffen fortsætter på menu-kortet, forsikrer direktøren.

Flere restauranter i 2015
Jensens Bøfhus har i 2013 investeret i nærheden af 85 millioner i at renovere samt lukke og åbne restauranter. I Aalborg flyttede man eksempelvis cirka 200 meter, fordi man ønskede sig en mere attraktiv placering.

Der er ikke nye restauranter på tapetet i år, men det kommer der formentlig allerede i 2015.

- Ekspansion og vækst er og har altid været hjerteblod hos os og hos vores ejer, Palle Skov Jensen. Så vi er slet ikke færdig med at åbne restauranter - hverken i Danmark eller i udlandet, siger Jan Kruse Hansen til avisen.

En del Jensens strategi går blandt andet ud på, at få franchisetagere til flere af de lokale restauranter.


Kommenter artiklen (1)
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078