23948sdkhjf

Ny marketingdirektør i spidsen for Stryhns

Markant profil med mange års erfaring inden for international marketing skal være med til at udvikle Stryhns forskellige pålægsprodukter.
Stryhns AS har pr. 1. iuli ansat Kristy Villems-Jørgensen (foto) som ny marketingdirektør. Kristy Villems-Jørgensen (38) har mere end 17 års erfaring med FMCG (Fast-Moving Consumer Goods).

Kristy kommer senest fra en stilling som Nordic Country Manager hos Mattel med stærke internationale brands, herunder Barbie og Fisher Price. Siden 2010 har hun stået i spidsen for en effektivisering og restrukturering af selskabet og har skabt markante resultater i form af vækst og en solid bundlinje.

Kristy kommer med stærke kompetencer inden for produktudvikling, strategi og kommunikation. Hun har en solid erfaring fra hendes tidligere stillinger som kommerciel direktør for bryggeriet Carlsberg med ansvar for en stor del af den Østeuropæiske region samt fra ledende marketingstillinger ved to af Estlands førende FMCG virksomheder, Saku Brewery og Tallinn Dairy Ltd.

Læs også: Stryhns firdobler overskuddet

Kristy har igennem hele sin karriere været kendt for at opnå resultater gennem forandring, innovation og et stærkt drive. Med den nye stilling hos Stryhns ser hun især en interessant opgave i fødevarevirksomhedens ambitiøse vækstagenda. En opgave, der ikke er fremmed for den nye marketingdirektør.

Kristy Villems-Jørgensen er oprindeligt fra Estland og er uddannet fra Estonian Business School i Tallinn, efterfølgende suppleret med en MBA. De sidste 10 år har Kristy haft sin base i Danmark.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.064