23948sdkhjf

Branding af danske fødevarer

Den 28. oktober 2008 afholdes DesignDAG for danske fødevarevirksomheder. Seminaret sætter fokus på, hvordan design kan bidrage til udvikling, differentiering, stærkere branding og dermed vækst.
Designskolen Kolding danner rammen for design:DAG, der henvender sig til virksomheder inden for dansk fødevareindustri. Seminaret sætter fokus på, hvordan design kan bidrage til udvikling, differentiering, stærkere branding og dermed vækst.

- Den danske fødevareproduktion har en stærk position på det globale marked, men der er ingen tvivl om, at vi fremover skal have endnu mere fokus på brand og design. Lurpak Smør og Danish Bacon er glimrende eksempler på, hvor langt vi kan nå, med en målrettet og langsigtet indsats. Opbygning af stærke brands er et langt sejt træk, siger Landbrugsraadets præsident Peter Gæmelke i følge Landbrugsavisen.

Dagen byder både på spændende indlæg og workshops om kommunikation, design og emballage. Det er bl.a. muligt at møde kreativ direktør Tomas Kjær fra Envision:design, der fortæller om produktdifferentiering ved hjælp af design.

Det er stadig muligt at tilmelde sig arrangementet i Kolding, sidste frist er i dag.

Læs mere om programmet for for design:DAG her.

Foto: Stryhns

Kilde: Dansk Design Center / Landbrugsavisen

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078