23948sdkhjf

I smagens tjeneste

Taste Innovation var for fjerde år trækplaster på dette års Anuga. 900 ideer var med i opløbet om at komme med på særudstilling, men kun 53 produkter og koncepter slap gennem nåleøjet.
Taste09 er årets innovationskonkurrence på Anuga, hvor alle banebrydende nylanceringer inden for drikkevarer og fødevareprodukter præsenteres.

Et internationalt jurypanel af eksperter inden for branchen endte i år ud med at vælge 53 produkter og koncepter fra til en særudstilling. I alt var ca. 350 virksomheder og næsten 900 ideer med i opløbet. Deltagerne er fundet blandt udstillere fordelt på Anugas ti specialmesser.

- Vinderne blev udvalgt på grundlag af deres originalitet og kvalitet og også på baggrund af emballage, opskrift, brugervenlighed og udseende, lyder begrundelsen fra dommerpanelet.

- Mange af de produkter, der præsenteres på Anuga henvender sig ikke kun til det tyske eller europæiske marked, og derfor er udvalget af produkterne til Taste09 fuldt ud dækkende for de internationale tendenser, uddybes det af messearrangøren.

Taste09 bød bl.a. på sundheds-relaterede produkter, målgruppe-specifikke produkter, convenience-produkter, økologiske produkter samt koncepter med særlig fokus på bæredygtighed.

De 53 heldige udvalgte har fra mandag til onsdag haft plads på den attraktive specialudstilling, hvor de var let tilgængelige for bl.a. messens 60.000 indkøbere samt pressefolk fra hele verden.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.089