23948sdkhjf

Foodexpo får et madtempel

Trendekspert vil give gæster en guddommelig oplevelse
Når fødevaremessen Foodexpo indtager MCH Messecenter Herning i dagene 18.-20. marts, kan gæsterne ifølge arrangørerne se frem til
"et sandt inspirationsmekka og en kulinarisk oplevelse ud over det sædvanlige" i det såkaldte trendområde Madtemplet.

Bag Madtemplet står den kreative trendekspert Anette Eckmann, der har en omfattende viden om tidens tendenser.

- Forbrugerne stiller større krav, og de er blevet mere bevidste i jagten på den bedste restaurant- og madoplevelse. Normalt kan man tale om tre dimensioner, når man taler om fødevarer: Mængde, kvalitet og type. Tanken med Madtemplet er at indsætte en fjerde dimension, en emotionel transformation, hvor det er oplevelsen, der er i fokus. Det er den særlige og ekstra oplevelse, forbrugerne vil huske og føler værd at genopleve, siger Anette Eckmann i en pressemeddelelse fra MCH.

"Guddommeligt univers"
Trendområdet bliver ifølge MCH et tempellignende og guddommeligt univers indrettet med spændende og inspirerende møbler, dufte, lyde og med mulighed for at spise. Alle elementer skal spille sammen og skabe et oplevelsesmekka og den fjerde dimension.

- Den fjerde dimension skal designes til restaurantens koncept og på den måde omsætte besøget og måltidet til en himmelsk oplevelse. De besøgende i Madtemplet får den ultimative madoplevelse og kan forvente at få en masse inspiration til, hvordan de kan tilføre den fjerde dimension til deres virksomhed, siger Anette Eckmann.

Det hele foregår i hal F, der også byder på et råvaremarked, foredrag og fagkonkurrencer.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.087