23948sdkhjf

Ølvalget gav fast arbejde i Taulov

De ca. 1,2 millioner flasker, som var kernen i Carlsbergs ølvalg 2011, blev pakket ved ELP i Taulov.
Vinderen af Carlsbergs ølvalg 2011 er fundet, men hos ELP A/S kan man se tilbage på en sommer, hvor ølvalget var lig med fast arbejde.

Ved logistikvirksomheden i Taulov har 12 mand pakket og distribuere de 1,2 mio. flasker, der blev sendt ud til øl-vælgere over hele landet.

- Vi har nemlig pakket samtlige 3-styksølsæt, som har stået ude i butikkerne i Danmark. Vi har stået og drejet alle ca. 1,2 millioner flasker, så mærkaterne vendte rigtigt, inden toppakningen er blevet sat på. Og i alt har vi pakket ølkasser og paller til 108 lastbillæs inkl. de tomme returlæs. Det er altså RIGTIG mange, siger CEO for og medstifter af ELP, Kim Thorstein-Nielsen, til Lokalavisen Budstikken Fredericia.

Danskerne pegede i øvrigt på Carls Gylden, som vinder af ølvalget.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.135