23948sdkhjf

Aggressive Løgismose Meyers: Onlinesalget steg voldsomt i 2019

Salg på nettet viste sig sidste år at være en markant succes for fødevarekoncernen Løgismose Meyers. Onlinesalget steg med 56 procent, oplyser koncernen.

Løgismose Meyers fik for et år siden ny topchef i skikkelse af Jesper Uggerhøj, og han har brugt tiden på ikke mindst to områder. Arbejdet med en ny strategi, som snart præsenteres, og implementeringen af en række konkrete, digitale tiltag, som altså allerede nu har givet pote.

- Vi tror på, at man i en branche som vores har haltet lidt bagefter på det digitale område. Det retter vi nu op på med en aggressiv, digital transformation i virksomheden. Vi bygger en model, hvor gruppen Løgismose Meyers driver transformationen, mens forandringerne helt konkret tænkes ned, ud og ind i de to virksomheder Løgismose og Meyers hver for sig, siger Jesper Lykke Wacherhausen, der er direktør for Business Development & Digital i Løgismose Meyers, i en pressemeddelelse.

Han tilføjer, at hos Løgismose er det ikke mindst vinsalget, som for alvor er begyndt at hitte online, mens Meyers fik notereret sig en solid digital succes ved juletid.

- I september 2019 lancerede Meyers en ny hjemmeside, og den spritnye, digitale infrastruktur stod hurtigt overfor en styrkeprøve i form af jule- og nytårssalget, der er årets travleste periode i virksomhedens cateringben, Meyers Køkken. Resultatet blev en digital succesfortælling om 50.000 solgte kuverter i perioden, og alene til juleaften steg salget med 30 procent målt mod sidste år, fortæller Jesper Lykke Wacherhausen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.091