Fødevaremesse får nyt koncept og nyt navn
Når Bella Centers fødevaremesse den 24.–27. februar 2013 åbner dørene og byder indenfor til madbranchens fagmesse i hjertet af København, bliver det til en messe med nyt koncept og det nye navn "Copenhagen Food Fair".
Stort potentiale
Det er med ønsket om en målrettet udvikling og kontinuerlig pejling af tiden, at fødevaremessen i Bella Center har genopfundet sig selv og til februar 2013 præsenterer en messe, som bliver en stærk videns-, netværks- og salgsplatform under sit nye navn.
- Med sit nye navn favner messen bedre det koncept, vi har udviklet i samarbejde med Zonen for Madkultur. Samtidig signalerer det den relevans København har for madkulturbranchen, fortæller Malina Lebrecht Hye, som er ansvarlig for messen. Og hun fortsætter:
- Det er min overbevisning, at det er en af de bedste messer - med det største potentiale - vi har i Danmark. Det er dog også min oplevelse, at der er et voksende behov for nytænkning og udvikling. Derfor glæder vi os meget i teamet til at se frugten af vores nye samarbejde.
Fra natur til kultur
Bella Center kontaktede Zonen for Madkultur med det helt klare formål om at genopfinde koncernens velkendte fagmesse for fødevarebranchen.
- Det er blevet til Copenhagen Food Fair 2013. En messe, som handler om diversiteten i den danske madkultur, fra natur til kultur. Vi trækker det danske land helt ind i storbyens mellemrum og garanterer en Copenhagen Food Fair, hvor Bella Center byder på mere brugervenlighed og en messe med nye smage, nye rum og helt igennem nye grunde til at tage på
fødevaremesse. Vi glæder os, fortæller Nikolaj Danielsen fra Zonen for Madkultur og Madeleines Madlaboratorium.
Copenhagen Food Fair afholdes den 24. – 27. februar 2013, læs mere på www.copenhagenfoodfair.dk