Stryhns Gruppens strategi, der dækker årene fra 2024 til og med 2026, sigter i første række på at styrke en markedslederposition inden for kernekategorierne, pålæg og charcuteri, i både dagligvarehandlen og på foodservicemarkedet.
Men opkøb bliver også nævnt.
Norskejede Stryhns Gruppen har købt op over en længere årrække. Eksempelvis blev K-Salat...
Stryhns Gruppen er aktiv på opkøbsfronten: - Vi kigger på mange projekter i løbet af et år
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/110033213.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=5617&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=3472&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=408&accessToken=b1f3070a876d4cefe504c7ac33c0c1dd57b70bff1c0912a4c5906a8f44e8006e)
Kristian Kornerup Jensen er adm. direktør i Stryhns Gruppen. Han holder godt øje med, om det rigtige opkøb dukker op. Foto: Kim Wendt/Stryhns Gruppen
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement