Danskerne spiser mindre rugbrød, og især de helt unge fravælger den danske spise til fordel for f.eks. sandwiches, pizza og kopnudler. Det udfordrer Danmarks største rugbrødsproducent Schulstad.
- Vi ser desværre, at salget af rugbrød falder en smule år for år. Det kigger vi på med stor bekymring og som noget, vi skal løfte som den stør...
Succes-kampagne: - Tobias Rahim ringede og sagde, at han elsker rugbrød
I kampen om at få de unge til at spise mere rugbrød, har Schulstad nu lanceret en kampagne med sangeren Tobias Rahim. Men brødproducenten har også andre tiltag på vej
Musikeren Tobias Rahim er ansigtet på Schulstads nye kampagne, der især skal lokke de unge med på at spise mere rugbrød. Foto: PR/Oskar Folmann
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement