Hytteosten er gået viralt på de sociale medier inden for det seneste år. Den stigende interesse i madvaren grundet de mange videoer med opskrifter på sociale medier som TikTok og Instagram mærkes også i dagligvarebutikkerne. I hvert fald kan Salling Group fortælle om tocifrede vækstrater.
Det skriver Christoffer Green Sørensen, presserå...
Viral madvare vækster med tocifrede rater i Sallings butikker
Salling Group oplyser, at der er gang i salget af proteinrig ost, som er gået viralt på TikTok

Hytteost er stadig populært, og Salling Group oplever tocifrede vækstrater. På billedet har fotografen kastet sig ud i at bage boller med hytteost. Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement