23948sdkhjf

Inflationen presser mærkevarerne: "Det er træls", siger branchedirektør

Private label-produkterne presser mærkevarerne. Men branchedirektør mener, at dagligvarebutikkerne har brug for mærkevarerne til at tiltrække kunderne
Mærkevarerne bliver presset af dagligvarekædernes private label-produkter, og det kan true deres fremtid på hylderne. Det er i hvert fald meldingen fra Rema 1000. 

Men Leif Nielsen, adm. direktør i Mærkevareleverandørerne (MLDK), mener ikke, at mærkevarerne skal frygte for deres pladser på supermarkedshylderne, selvom han anerkender, at de bl...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078