Rugbrød skal være meget mere end firkantede klodser. Det mørke brød skal produktudvikles til de nye generationer, for ellers går en kernesund dansk tradition tabt. Sådan lyder det fra Lantmännen Schulstad A/S, der hvert år sælger mere end 100 millioner brød i Danmark.
I denne uge lancerer Danmarks største brødproducent et helt nyt produkt, Rug-Go,...
Unge flygter fra rugbrødet: Nu svarer brødkæmpe igen
Danmarks største brødproducent: Vi har ikke ramt ny strømning hurtigt nok
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/121637056.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=1536&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=2048&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=880&accessToken=84f061e407bbf5fd18ba65a0f91c27d863fdf39b1ccb68ae45a07363375f5d9a)
Danmarks største rugbrødsproducent har igangsat en produktudvikling af rugbrød, første skud på stammen er Rug Go, der er rugbrød udformet som sandwichbrød, her fremvist af Trine Søndergaard, marketing og innovationsdirektør i Lantmännen Schulstad. Foto: Schulstad
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement