23948sdkhjf

Dyre lærepenge i navneskift: "Vi undervurderede kundernes kærlighed"

Skiftet fra Hjem-Is til Fråst er et skoleeksempel på ikke at kende værdien af sit brand, siger ny direktør
Kirsten Ægidius er meget ærlig i sin vurdering af navneskiftet fra Hjem-Is til Fråst - og tilbage igen. Hun tiltrådte i august sidste år som direktør på Mejerigaarden, der står bag Hjem-Is. På det tidspunkt var skaden for længst sket, og oprydningen var også sat i gang efter det mislykkede tiltag på at omdøbe de ikoniske lyseblå isbiler med de kend...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063