DS Smith samler sine kræfter
Emballagevirksomheden DS Smith samler sine kræfter: Bølgepap, displayløsninger og emballagetilbehør fusioneres.
Helt konkret betyder det, at de tre forretningsområder Bølgepap, display-løsninger og emballagetilbehør nu fusioneres for at give kunderne en bedre service og et større produktudbud.
- På tværs af vores virksomhed har vi store udviklingsmæssige, produktionsmæssige og salgsfaglige ressourcer til rådighed i form af vores kompetente medarbejdere, og det vil vi gerne udnytte i højere grad til at give vores kunder en endnu bedre service. Derfor giver det rigtig god mening, at vi nu fusionerer vores tre forretningsområder til ét DS Smith, siger administrerende direktør, Thomas Kure Jakobsen.
Stiller skarpt på kundernes behov
I praksis betyder det således, at man som kunde fremover har direkte adgang til hele DS Smiths produkt- og serviceudbud uanset om man er lille, mellemstor eller stor virksomhed – eller hvilke behov man i øvrigt måtte have.
- Ved at vi fokuserer vores kræfter på denne måde, får vi mulighed for at stille endnu mere skarpt på vores kunders behov, end vi allerede gør. Det betyder, at man som kunde vil opleve at få præcis den service, man behøver for at optimere og udvikle sin forretning – bl.a. gennem vores fire unikke værktøjer PackRight Centre, Impact Centre, PackCheck og vores pakketekniske rådgivning. Og det er uanset om man blot har brug for et par brune papkasser, udvikling af salgsfremmende butiksdisplays eller en komplet optimering af forsyningskæden, siger Thomas Kure Jakobsen.
Fortsætter udviklingen i 2015
2014 har været et år præget af udvikling hos DS Smith. Virksomheden har lanceret to helt nye produkter, har vundet flere branchepriser for produktinnovation og skubbet til grænserne for emballageudvikling med den supermarkedskulissen Impact Centre til kundeworkshops – men udviklingen fortsætter altså for DS Smith i 2015.
- Det er vigtigt for os at vise vores kunder, at vi hele tiden udvikler vores egen forretning med det formål at gøre kunderne stærkere. Derfor har vi lagt en vækststrategi med en række tiltag, der skal understrege vores position som markedsleder og strategisk emballagepartner, bl.a. gennem styrkelse og opgradering af vores salgsorganisation, slutter Thomas Kure Jakobsen.