23948sdkhjf

Nyt hotelkoncept ser dagens lys på Foodexpo

Al inventar bliver udvalgt blandt produkter fra messens udstillere
Et nyt såkaldt hotelkoncept opstår i forbindelse med Foodexpo-messen i Herning 6.-8. marts.

Navnet er Hede Hotel, og på hotellet kan besøgende opleve udstillernes produkter i et helt nyt miljø.

Tanken er, at når op imod 25.000 potentielle kunder besøger Foodexpo i MCH Messecenter Herning, tjekker de ikke blot ind på Nordens største fødevaremesse. De tjekker også ind på Hede Hotel, som er udviklet og designet i samarbejde med trendbureauet Eckmann Studio og inspireret af naturen, som omgiver Herning. Således har hedens flora, fauna, klitter, brunkulslejre og græstørv spillet en rolle i ideudviklingen.

Taler fra Speakers' Corner

- Al inventar til hotellet bliver nøje udvalgt blandt udstillernes produkter af Anette Eckmann og hendes kreative team. Det giver ikke bare udstillerne mulighed for at præsentere deres produkter på en ny måde, men også besøgende mulighed for at få en anderledes og inspirerende oplevelse med hjem,siger Carina Høgsted Kirkegaard, projektleder på Foodexpo.

På Hede Hotel kan besøgende opleve skarpe taler fra Speakers' Corner, som indtages af blandt andre kokken Claus Holm fra ”Holms”, Mads Arlien Søborg fra ”We Made It”, Jessica Norén fra ”Clarion Hotel Arlanda” og Fraser Doherty fra ”SuperJam”. Hotellet vil have venlig, hjertelig betjening og guidede rundvisninger.

Det er dog ikke muligt at overnatte på hotellet, som bygges op i en af MCH Messecenter Hernings haller.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062