Vækstpakker underbygger chokoladefirmas fremgang
Siden Kathrine Andersen Chokolade fik ny ejer er det gået fremad. Nyt logo, æsker og webshop skal få firmaet til at vokse endnu mere.
Firmaet præsenterer for tiden sine chokolader frem mod højsæsonerne; jul og påske, og fra november kommer der turbo på produktionen i Vitten.
Udvikling i højsædet
Turbo er det også kommet på chokoladefirmaets udvikling de seneste år.
Fra starten har vækst været i fokus for Jakob Skovsgaard. Sidste år fik firmaet så en vækstpakke på 50.000 kr. fra VækstmidtAccelerator under Væksthus Midtjylland. Pengene blev blandt andet brugt til et nyt, tidssvarende logo, udvikling af webshop og nye æsker til chokoladerne. Det skriver stiften.dk.
Takket være en større vækstpakke på 3000.000 kr. i 2011 er der nu midler til branding af logoet, kundeanalyse samt coaching af produktionsprocessen.