23948sdkhjf

Stor messe for hele fødevarebranchen i november

Pej Gruppen afholder stor konference for alle aktører i fødevarebranchen i starten af november.
De første dage af november kommer til at stå i fødevarernes tegn.

I hvert fald afholder pej gruppen en konference fra 1.-8. november, og værterne kalder programmet for det bedste nogensinde.

- Vi har bl.a. inviteret den gastronomiske innovatør Claus Meyers til at komme med sit bud på de kommende fødevaretrends og har fået årets kok i Brasilien 2011 til at udvikle en menu til konferencen, står der i en meddelelse om konferencen.

Highlights fra konferencen:
- Aktuel opdatering på tidsånd og forbrug
- Strategiinput til fødevarebranchen frem mod 2016
- Sidste udkald for den fysiske butik – hvad sker der?
- Det nye Skandinavien – tre forskellige fødevare- og forbrugslande efter krisen
- Den nye verden - lande hvor forbruget vokser og de nye trends kommer fra
- Brasilien – vækstland nr. 1 med masse af inspiration + menu udviklet af årets kok 2011 i Brasilien
- Claus Meyer: Hvad kommer efter noma, det skandinaviske køkken og sundhedsfokus?

Information om konferencen:
Verden er i et vadested. Nogle markeder og forbrugere nyder luksus og forbrug i fulde drag. Andre holder igen, er i recession eller har overladt indkøb til forbrugets værste fjende: snusfornuften. Norge, Sverige og andre markeder vokser hurtigt, Danmark er gået i stå.

Midt i vadestedet, midt i den store internationale usikkerhed, den mulige mangel på nye kommercielle fødevaretrends og ideer, der kan friste forbrugerne, inviterer pej gruppen til en præsentation af alle de nye FOOD & CONSUMER TRENDS.

pej gruppen afvikler sin årlige konference FOOD + CONSUMER TRENDS 2013-2016 i november 2011. Det er 8. gang, at konferencen finder sted – og deltagerantallet har været stigende for hvert år.

Blandt deltagerne er producenter, indkøbsforeninger, supermarkedskæder, restauranter, hoteller, reklamebureauer, mediehuse og en række enkeltpersoner med relationer til fødevarebranchen.

pej gruppen fungerer som sparringspartner, konsulent og inspirator og har i mere end 35 år arbejdet med beskrivelse af forbrugertrends med kommercielle og skandinaviske øjne. Vi er uafhængige og taler gerne både den politiske korrekthed og kunderne imod, hvis vi mener, det er nødvendigt.

Datoer og steder:
1. november 2011 København
3. november 2011 Lillestrøm (Oslo)
8. november 2011 Herning
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079