Madkastellet får bedre fat i kantinemarkedet
Det konstaterer virksomheden i en pressemeddelelse.
Aftalen gælder både "eat-in" og "to-go" i det såkaldte Hubnordic, der er et nyt, 120.000 kvadratmeter kontortilbud fra KLP Ejendomme
- Hubnordic får mere end en kantine. De får et Madkastel. Det betyder mad, der smager af restaurant, men som serveres i et tempo og format, der imødekommer de behov, der er i et moderne arbejdsliv. Uanset om det er dagens første måltid, en frokost med kollegaer eller vigtige kunder, en kaffe og sandwich på farten, et eftermiddags-boost,
årets firmaevent eller mad, man tager med hjem til sin familie, siger Belinda Herbst, der er CCO i Madkastellet Kantiner.
Madkastellet begyndte for knap 20 år siden som en traditionel cateringvirksomhed og driver i dag kantiner i en række større virksomheder og på kulturinstitutioner. Koncernen har derudover spisesteder, restauranter og en lang række konference- og selskabslokaler, primært i København.
På tværs af koncernen bespiste Madkastellet mere end en halv million gæster i 2019, oplyser virksomheden.