23948sdkhjf

Byd gæsterne til bords døgnet rundt

Virksomheden BookEtBord.Nu har på kort tid fået succes med sit online bordbestillingsprogram BordAgenten.
Flagskibet på kundesiden er restaurantkæden Bones, hvor 65 % af alle bookinger i dag foregår online via dette værktøj, og der kommer løbende nye kunder til.

Fælles for alle er, at de får frigjort mandetimer fra administration af mails og kalendere til at yde service til kunderne. Bone’s har med stor succes brugt systemet siden 2007, og her er tilfredsheden stor.

- Vores medarbejdere tog BordAgenten til sig lige med det samme. Værtinderne har fået frigivet det, der svarer til ½ fuldtidsstilling i hver af vores restauranter. Den tid bruger de på at forberede restauranten til dagens gæster – og til at tage godt imod gæsterne, siger John Henriksen, kok og en af de tre grundlæggere af Bone’s.

Mål om dobbelt så mange bookinger
Programmet kan opsættes og tilpasses individuelt, så de mindre og uafhængige cafeers samt gæsternes lokale adfærd og vaner tilgodeses. Det giver ganske enkelt en smidigere arbejdsdag, et bedre overblik over reservationer og en langt bedre kundeservice, noget som mindre steder med få ansatte ofte må arbejde mere intenst med.

Programmets intuitive brugerflade placeres på restaurantens eller cafeens hjemmeside og er dermed klar til at modtage bordbestilling, når det passer gæsten at reservere - dag og nat.

Det nyeste tiltag bliver booking via smartphones, og dermed rykker BordAgenten helt ud til gæsterne og opfylder deres forventninger og behov, hvor de går og står – noget, som Ulrich Juul Jacobsen forventer vil øge antallet af spontane bestillinger.

Ved udgangen af 2011 rundede BookEtBord.Nu 100.000 bookinger gennem BordAgenten, i 2012 forventer man at nå 200.000 bookinger. Et realistisk mål, da BookEtBord.Nu netop har indgået et samarbejde med www.restauranter-i-danmark.dk , som er Danmarks største restaurantportal.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063