Året der gik: Loyale kunder og sociale medier
Food Supply satte i 2012 fokus på fødevarebranchens stigende brug af sociale medier og gav gode råd til, hvordan man fik mere loyale kunder.
Blandt disse hører Food Supplys eget tema om fødevarebranchens brug af de sociale medier med Facebook som eksempel:
Derfor ”liker” brugerne dig
Sådan gør Arla og Rynkeby
De inaktive fødevarevirksomheder
Facebook-tema: Tænk anderledes og få opmærksomhed
Verdens mest populære fødevarebrands
10 veje til loyale kunder
Også guiden med 10 veje til loyale kunder, der blev illustrere med en serie af gode og sjove eksempler, var populær.
De 10 guides kan genlæses her:
1. Skab minder for dine kunder
2. Giv dem en fællesskabsfølelse
3. Gør dem til bedre mennesker
4. Del din risiko med dem
5. Giv dem en platform
6. Tag med dem hjem
7. Forkæl dem!
8. Vær hvor de er
9. Gør deres liv lettere
10. Gør dem til leverandører
Læs med i morgen, når Food Supply sætter fokus på et både trist og populært emne ved at se tilbage på de største konkurser i 2012.