23948sdkhjf

Facebook-fans bag åbning af ny Bones

Med opbakning fra 5.000 fans på Facebook åbner Bones nu i Holstebro kædens 18. restaurant.
Når Bones til februar slår dørene op for en ny restaurant i Holstebro, skyldes det grundlæggende et stort ønske fra befolkningen.

I starten af oktober spurgte en bruger på Facebook, om Bones havde planer om at åbne en restaurant i Holstebro. Den 12. oktober videregav Bones selv spørgsmålet til kædens 30.000 fans med et løfte om, at man ville åbne en restaurant i Holstebro i løbet af 2013, hvis forslaget blev vel modtaget.

- Vi aftalte med hinanden, at hvis vi fik omkring 2.000 Likes, så ville vi åbne. Men vi fik imponerende 5.000 Likes på to timer, og så var den beslutning jo taget, siger John Henriksen, der har ansvaret for markedsføringen, til aoh.dk.

Læs også: Derfor ”liker” brugerne dig på Facebook

Bones er i forvejen meget aktive på det sociale medie, hvor kæden med jævne mellemrum udskriver konkurrencer og opfordrer brugerne til at deltage.

John Henriksen lægger da heller ikke skjul på, at den folkevalgte restaurant i Holstebro skal bruges som en del af et markedsføringsstunt fremadrettet.

- Nu vil vi køre en kampagne på, at folket har talt og invitere alle dem, der har liket os. Vi vil dele smagsprøver ud foran restauranten i perioden op til åbningen, siger han.

Bones planlægger endvidere en kampagne, hvor kæden vil sammensætte en take away-salat ud fra de ønsker, Facebook-brugerne måtte have.

Læs også:
Historien om den eksperimentelle burgerbar 4food i New York, som lader kunderne være med til at designe menukortet.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063