Øko-partnere fortsætter festival-succes
En fælles øko-indsats over for danske forbrugere sidste år blev så stor en succes, at Peter Larsen Kaffe og Naturmælk igen i år indtager sommerens festivalpladser.
- Med over 1/2 million besøgende i vores kaffebarer rundt på de danske festivalpladser blev rundrejsen en meget overvældende succes for os. Vores fælles mission er at øge kendskabet til dansk økologi, bæredygtighed og klassisk håndværk. Det aftryk fik vi sat, og det bygger vi videre på i 2013, udtaler Lars Aaen, Brand Manager hos Peter Larsen Kaffe.
Musik og kaffe spiller sammen
- Peter Larsen Kaffe og Naturmælk er danske virksomheder baseret på stærke traditioner, godt håndværk og et ufravigeligt krav om god kvalitet. Desuden har vi et fælles ønske om at give kunderne det bedste fra naturen. I denne fælles ideologi har vi fundet grobund for et stærkt samarbejde, som bliver godt modtaget derude blandt de danske forbrugere, uddyber Lars Aaen og slår fast, at koncertglade festivalgæster igen i år kan se frem til 100% organiske, økologiske og frisklavede smagsoplevelser
I år vil det økologiske partnerskab være at finde på Grøn Koncert, NorthSide Festival, Smukfest og Roskilde Festival.