23948sdkhjf

Foodexpo styrker netværket online

Et nyt online netværk skal gøre det nemmere for udstillere og gæster at få det maksimale ud af Foodexpo.
Et nyt professionelt online netværk kaldet OrgaNicer systematiserer og forenkler det netværk, der skabes mellem leverandører, forretningspartnere og kolleger både før, under og efter messen.

- Vi giver messedeltagelsen en digital dimension, som både før og efter Foodexpo vil bidrage med et øget udbytte af deltagelsen, siger Lars Hajslund, direktør for OrgaNicer, der står bag netværket i samarbejde med Foodexpo.

Rum for faglige diskussioner
Som udstiller får man med online-netværket mulighed for at kreere sin egen virtuelle stand på netværket, hvor man eksempelvis kan vise relevante informationer, billeder og produktpræsentationer. Og man kan via netværket kontakte relevante besøgende direkte, dele viden og debattere.

- På netværket kan man indgå i faglige diskussioner, booke møder og se præsentationer. Det er et unikt koncept, som højner netværksdelen af messedeltagelsen, giver øget forretning og intensiverer oplevelsen, siger Lars Hajslund.

Mobil platform
Foodexpo's netværk har også meget at byde på for de besøgende. Når man melder sig til netværket, får man en online mobil platform at planlægge sit besøg ud fra. Man kan blandt andet booke møder, debattere, se branchenyheder og søge blandt deltagerne.

- For os er det vigtigt at kunne tilbyde et netværk, som udstillere og besøgende kan bygge videre på. Det vil styrke værdien af at deltage på Foodexpo og strække oplevelsen på begge sider af de tre dage, Foodexpo varer, siger Carina Kirkegaard, projektleder på Foodexpo.

Foodexpo's professionelle netværk er åbent for såvel udstillere som besøgende, og man kan registrere sig via messens hjemmeside, foodexpo.dk. Som besøgende bliver man automatisk inviteret til at blive en del af netværket, når man registrerer sig til Foodexpo 2014 den 16.-18. marts i MCH Messecenter Herning.


Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.073