Bagerkæde ekspanderer med 110 nye brødudsalg
GuldBageren ekspanderer med 110 nye brødudsalg efter at have indgået et landsdækkende samarbejde med discountkæden Kiwi.
- For os er det som at starte 110 nye butikker op. Det er det samme stykke håndværk, vi skal udføre, og det er den samme høje kvalitet, kunderne kan forvente at møde, uanset om de fremover køber deres brød hos GuldBageren eller i den lokale Kiwi, fortæller Michael Mikkelsen, bagermester og kædekoordinator for GuldBageren.
Friskbagt brød og kage leveret hver dag
Kiwi og GuldBageren har allerede testet brødudsalget i seks udvalgte Kiwi-butikker, og kunderne har taget rigtigt godt imod det nye koncept, der er gået over al forventning.
- Vi har fået mange positive reaktioner fra vores kunder, der er vilde med alt fra den gode smag til det store udvalg. Efterspørgslen har ikke været til at tage fejl af, fortæller Torben Elmgaard, salgs- og markedsdirektør i Kiwi-kæden.
Sortimentet i brødudsalget, der består af både friskbagt brød og kage, kan variere fra butik til butik. Det er GuldBageren i det pågældende lokalområde, der leverer ud til hver enkelt Kiwi-butik, som får nye varer på hylderne hver dag – ligesom hos den almindelige håndværksbager.
- Det er den lokale bagermester, der er centrum i vores produktion. Sådan har det altid været hos GuldBageren. Det giver det bedste resultat på alle måder, fortæller Michael Mikkelsen afsluttende.
Inden udgangen af 2014 forventer Kiwi og GuldBageren at have indført brødudsalg i alle discountkædens butikker landet over.