23948sdkhjf

22.815 gæster på Foodexpo, og mange var købelystne

Kager, klima, kød, kåringer, køleskabe, kommoder og nærmest alt derimellem var på programmet, da den niende udgave af Foodexpo søndag, mandag og tirsdag blev afviklet i MCH Messecenter Herning.

Og det var tydeligvis en messe, som både de 561 udstillere og gæster havde glædet sig til. Ifølge arrangørerne nåede besøgstallet i løbet af de tre dage op på 22.815 

- Det er fire år siden sidst, så det har været helt fantastisk at være tilbage på Foodexpo. Der har været rigtig mange besøgende forbi os; alt fra de små slagtere til de store beslutningstagere, og alle har været tilbage ved fuld styrke. Overordnet set har det været dejligt at være i gang igen og atter at møde vores kunder på kryds og tværs - og folk har været købelystne, fastslår Søren Overgaard, senior business unit manager hos Danish Crown Professional.

Samme oplevelse havde Tommy Gundelund Jespersen, direktør i Excellent Wine:

- Det har været skønt at møde folk og kunder igen - også nye kunder, og det er meget betydningsfuldt for os, for der er stor konkurrence i denne branche, hvor det i høj grad er relationer, der sælger produkterne. Man er nødt til at gøre noget for at skille sig ud, og det kan man gøre ved at være på Foodexpo, hvor koncentrationen af folk har været stor, og hvor vi heldigvis har oplevet stor interesse for vores produkter.

Rekordmange aktiviteter


Foodexpo trakterede denne gang med flere nye, inspirerende tiltag og konceptområder, der fik masser af opmærksomhed fra de besøgende.

Fødevarebranchens spirende talenter inviterede inden for i det nyetablerede iværksætterområde FoodStartUp, mens møbelbranchen slog dørene op til et helt nyt møbelunivers.

Besøgende hentede også ny viden i Mødestedet, Klimahjørnet og fra messens mange scener, hvor det rekordstore aktivitetsprogram bød på alt fra økobanko til et bæredygtigt modeshow.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.072