Målet er en milliardomsætning inden 2030. Men lige nu og her jubler Jakob Skovgaard, direktør for startuppen Planetdairy, over et større salg end forventet af selskabets to første produkter – pizzatoppings baseret på ost og planteingredienser – i Menys 111 butikker i Danmark.
- Vi tænker stort og internationalt og er sikre på, at markedet for meje...
Ny blanding skal sikre tidligere Arla-topfolk milliardomsætning
Med blandingsprodukter af mejeriprodukter og planter vil tre tidligere Arla-topfolk udfordre mejeribranchen – og tjene stort
De tidligere Arla-folk Jesper Colding (t.v., marketingansvarlig), Jakob Skovgaard (i midten, direktør) og Paul Cornillon (produktudvikler) står bag Planetdairy, der netop har lanceret Audu - et alternativ til traditionel ost. Foto: Planetdairy
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement