- Vi har besluttet os for at lukke vores abonnement-koncept ned.
Det skriver måltidskasseselskabet Eat Grim, der sendte sine sidste leverancer ud i sidste uge, på sin LinkedIn-profil.
- Stigende priser indenfor logistik og transport samt inflationens indflydelse på forbrugermarkedet har gjort det svært for os at få enderne til at mødes, og derfor...
Måltidskasseselskab lukker ned for grøntsagerne - skal finde nyt forretningskoncept
Måltidskasseselskabet Eat Grim, der sælger grimme konventionelle grøntsager, lukker ned for sit nuværende forretningskoncept. På billedet ses stifterne Petra Kaukua og Carolin Schiemer. PR-foto: Eat Grim
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement