Siden 2016 er omsætningen på færdigretter mere end tredoblet, mens væksten i måltidkasser har været langt højere.
Begge dele fremgår af en ny undersøgelse fra Landbrug & Fødevarer, Analyse af væksten i convenience-løsninger, som sætter lup på, hvor der kan være mere potentiale at hente for fødevareindustrien.
Begrebet convenience har i m...
Ny undersøgelse: Sådan vil forbrugerne helst hjælpes med madlavningen
Convenience-produkter er på vej frem. Men forbrugerne er ikke lige begejstrede for alle typer
Forbrugerne har travlt og vil derfor gerne have hjælp, når de laver mad. Men de efterspørger i højere grad færdige "dele" af maden, som kan indgå i et ellers hjemmelavet måltid. Modelfoto: Colourbox
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement